mozumi.pl

Pomoc

Jak wybrać rozmiar

Rozmiary odzieży w naszym sklepie odpowiadają wymiarom podanym w tabelkach z wymiarami na stronach produktów. W zależności od kroju czy modelu występują różnice w wymiarach, dlatego rozmiary sprawdź dla każdego produktu osobno.

Odzież najlepiej dopasujesz mierząc się miejscach według tabelki z wymiarami podanej na stronie produktu. Zmierz także odzież o podobnym kroju z własnej garderoby. Zwróć uwagę na krój i dopasowanie sukienki do ciała, tak byś czuła się komfortowo. Odpowiedni rozmiar wybierz z tabelki porównując swoje wymiary.

Dostawa

Dostawę zamówień realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich na terenie Polski.

Dostawa kurierem na terenie Polski jest darmowa niezależnie od wartości zamówienia. Nie realizujemy dostawy za pobraniem.

Zamówienia staramy się realizować w czasie od 2 do 3 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może się wydłużyć do 5 dni. Jeżeli nie będziemy mogli zrealizować twojego zamówienia poinformujemy Cię o tym jak najszybciej. Czas doręczenia to przeważnie 1 dzień od otrzymania potwierdzenia wysłania zamówienia.

Formy płatności

Za zakupy możesz zapłacić tradycyjnym przelewem bankowym. Szczegóły prześlemy na Twój adres e-mail po złożeniu zamówienia. Po zaksięgowaniu wpłaty przystąpimy do realizacji zamówienia.

Swoje zakupy możesz opłacić również przy pomocy szybkich płatności online. Do wyboru masz wszystkie popularne banki w Polsce. Płatności online obsługuje platforma Przelewy24.

mozumi-przelewy24

Zamówienie możesz opłacić także przy pomocy kodu BLIK, wygenerowanego w aplikacji lub na stronie Twojego banku. Płatność BLIK obsługuje platforma Przelewy24.

Wymiana

Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Wymień go na inny model lub kolor w terminie 14 dni od daty odbioru przesyłki.
Napisz do nas poprzez formularz kontaktowy lub na adres e-mail: sklep@mozumi.pl.
Wymianę produktu wykonujemy na zasadzie zwrotu oraz złożenia nowego zamówienia. Szczegóły znajdziesz w zakładce Zwrot.

Wymianę rozmiaru możemy wykonać na dwa sposoby:
– na zasadzie zwrotu oraz złożenia nowego zamówienia lub,
– na zasadzie zwrotu, lecz zamiast zwrotu środków wyślemy Ci produkt w wybranym przez Ciebie rozmiarze o ile będzie on dostępny. Na formularzu zwrotu napisz na jaki rozmiar chcesz wymienić produkt. Jeżeli rozmiar nie będzie dostępny wykonamy zwrot środków. Szczegóły znajdziesz w zakładce Zwrot.

Zwrot

Jeżeli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz oddać go w terminie 14 dni od daty odbioru przesyłki. Potrzebujemy od Ciebie informacji, która pozwoli nam potwierdzić Twój zakup w naszym sklepie – np. numer faktury lub zamówienia. Napisz do nas poprzez formularz kontaktowy lub na adres e-mail: sklep@mozumi.pl, a my prześlemy Ci informację o tym co dalej.

Zwracany przez Ciebie produkt musi być w stanie niezmienionym, tzn. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania.
Spakuj produkt tak by nie został uszkodzony w transporcie.
Następnie odeślij produkt z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy na adres:
MOZUMI
ul. Stanisława Staszica 29c
32-650 Kęty.
Przesyłkę zwrotną wysyłasz na Twój koszt. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Kiedy Twoja przesyłka zostanie do nas doręczona, poinformujemy Cię o tym na Twój adres e-mail.

W ciągu 14 dni po otrzymaniu Twojej przesyłki zwrócimy Ci należności za produkt oraz koszt dostawy. Przelew zwrotny wykonamy na Twoje konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy lub w sposób, jaki zapłacono za produkt. Otrzymasz od nas informację potwierdzającą zwrotu środków na Twój adres e-mail.

Reklamacja

Reklamację dotyczącą wad produktów możesz złożyć w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Potrzebujemy od Ciebie informację, która pozwoli nam potwierdzić Twój zakup w naszym sklepie – np. numer faktury lub zamówienia. Napisz do nas poprzez formularz kontaktowy lub na adres e-mail: sklep@mozumi.pl, opisz wadę która wystąpiła, a my prześlemy Ci informację o tym co dalej.

DO GÓRY